sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Ei jaksa.

Nyt on tuntunut jo parin viikon ajan taas siltä, että en jaksa kirjoittaa blogia...
Sen jälkeen kun erosimme eksäni kanssa (silloisen tyttöystäväni kanssa), niin olen pistänyt ns. "tuulemaan".
Olen nähnyt paljon eri ystäviäni ja käynyt monissa paikoissa, ihan tässä parin viikon sisällä.
Nämä pari viikkoa ovat menneet ihan sumussa ja jos minulta nyt kysyttäisiin, että minä päivänä teit mitäkin, en ehkä osaisi tarkalleen vastata. On tapahtunut niin paljon ja asioita, mitä en voi blogissa kertoa, vaikka kuinka mieli tekisi. :D  Ja sori, jos tää nyt jää vaivaamaan teitä.

Oon ottanu ihan rennosti, niinkuin yleensäkkin. Eli siis ei oo ollu mitenkään kovin stressaavaakaan.

Amandalla on nyt puhjennut ensimmäinen hammas <3! :) Hihi. Kolisee mukavasti esim. jos Amandan juo kupista vettä. aws <3 Mut raukka pikkuinen on nyt jälleen flunssassa... räkä valuu, yskii, aivastelee ja eilen oli kuumetta. :/

Ajatella että parien kuukausien päästä Amandakin täyttää jo VUODEN! Herttinen aika... pelottavaa.
En voi sille mitään, mutta mulla on vauvakuume! -.-'
Kun järjellä ajattelen, niin en todellakaan halua toista lasta vielä vuosiin. Mutta ääää.. Moni mun tuttu on taas raskaana ja kaikki saa pieniä vauvoja, en kestä.. :D
Mutta joo, en todellakaan halua lasta nyt. Ehkä tyydyn vaan sitten hoitamaan kavereiden pikkuisia, kun ne syntyy joskus :) ihihi.
Haluan nyt vaan keskittyä Amandaan <3 Se on mulle se tärkein.

En nyt jaksa oikein kirjoittaa enempää :/ Tämän illan suunnittelmissa on mennä saunaan ja jos söisin jotain...
Huomenna sitten tulee mun uus sosiaalityöntekijä käymään, kun se joka mulla ennen oli, niin siirtyi toisiin tehtäviin.
Toivon, että tulen hyvin tämän uuden kanssa toimeen... :)

:)


ps. Kuunnelkaa tää biisi :) Ja lukekaa samalla sanat. On niin ainakin mun elämään kolahtava, et huhhu! Itku tuli eilen, kun kuulin ensimmäistä kertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.