perjantai 13. huhtikuuta 2012

Tylsyys.

100 random faktaa minusta:
  1. En oo käyttäny sukkia about kahteen vuoteen. Paitsi joskus tosi harvoin ehkä tunnin tai kaks.
  2. En kadu menneisyyttäni. Enkä muuttaisi menneisyydestäni mitään.
  3. Harjaan hiukset ehkä max. 3 kertaa viikossa.
  4. En käytä lakkaa/ muita hiustököttejä, paitsi shampoota ja pestäviä hoitoaineita.
  5. Meikkaan päivittäin. (poikkeus tapauksia on!)
  6. En tykkää pitää farkkuja.
  7. En pidä kokkaamisesta.
  8. Mutta pidän syömisestä sitäkin enemmän. ;)
  9. Lempi ruokani koostuu kanasta ja vihanneksista.
  10. Oikea hiusvärini on blondi/ maantien ruskea.
  11. Silmäni vaihtavat väriä. Välillä siniset ja välillä vihreät, todistetusti!
  12. Inhoan isoa persettäni.
  13. En ole pihi.
  14. Rakastan nukkumista!
  15. Kuolisin Amandan puolesta.
  16. Minua ärsyttää suuresti, jos joku ei usko/ tottele mua, tai rupeaa väittelemään mun kanssa jostain asiasta. Haluan aina sanoa viimeisen sanan.
  17. Olen lyhyt hermoinen.
  18. Uskon omalla tavallani Jeesukseen ja Jumalaan.
  19. Yksin ollessani varsinkin iltaisin/ öisin minua alkaa usein ahdistamaan, sillä rupean ajattelemaan ikäviä asioita.
  20. Pelkään kuolemaa, enkä tahtoisi koskaan kuolla.
  21. Lempivärejäni ovat ehdottomasti vaaleanpunainen, pinkki, turkoosi, sininen ja beige.
  22. Ihastun helposti, mutta ihastumiseni lopahtaa myös yhtä nopeaa.
  23. Haluaisin matkustaa maailman ympäri.
  24. Välillä olen todella suvaitsevainen ihminen ja välillä en yhtään.
  25. Mielialani on aina heitellyt nollasta sataan.
  26. En tykkää, että minua määräillään.
  27. Olen itserakas.
  28. Nautin elämästäni!
  29. Poltan tupakkaa n. 10-15 päivässä, joskus vähemmän ja joskus enemmän.
  30. Lempi alkoholi juomani on viina + mehu.
  31. Joistakin kaupoista saan itse ostettua tupakat ja alkoholit.
  32. Itse en tekisi aborttia tai antaisi adoptioon. (paitsi jos raskaus olisi hengenvaarallinen minulle tai vauvalle)
  33. Toisen ihmisen itkeminen kammottaa minua toisinaan.
  34. Jos suutun, saatan päästää suustani vaikka mitä törkeyksiä ja loukkauksia.
  35. Annan aika helposti anteeksi. Riippuu toki toisen ihmisen teosta.
  36. Joskus sanon, että haluaisin tappaa jonkun, mutta en usko, että ikinä pystyisin ketään tappamaan. Koska minun mielestäni kukaan meistä ei ole oikea päättämään, että kuka kuolee ja kuka ei. Vaikka olisikin kuinka inhottava ihminen.
  37. Olen viillellyt laitos aikoina.
  38. Olen laiska ihminen.
  39. En osaa sisustaa.
  40. Olen todella eläinrakas ihminen! (ötököistä en pidä)
  41. Haluaisin suuremmat tuomiot pedofiileille ja eläinrääkkääjille.
  42. Minut on uhattu tappaa.
  43. En ole ikinä haukkunut äitiäni huoraksi.
  44. Olen netti riippuvainen, varsinkin facebook.
  45. Minua on petetty parisuhteissa ja itsekkin olen pettänyt.
  46. Tykkään kuunnella musiikkia kovalla.
  47. Pelkään korkeita ja ahtaita paikkoja.
  48. Tykkään paljon uimisesta.
  49. Voisin asua Kreikassa.
  50. Aina kun pesen hampaani, minun on pakko myös pestä kieleni.
  51. Pureskelen poskiani. :D
  52. Inhoan suu auki- hymyäni.
  53. Tykkään lävistyksistä ja tatuoinneista.
  54. "Pahat pojat/ miehet" vetoavat muhun, en tiedä miksi.
  55. Tykkään törsätä rahaa ja jos äitini ei huolehtisi rahoistani, en tiedä mitä elämästäni tulisi.
  56. Puollustan vahvasti ystäviäni.
  57. Tykkään leopardi kuviosta yli kaiken!
  58. Haluaisin olla ruskettunut.
  59. Minulle kirjoittaminen on helpompaa kuin puhuminen.
  60. En oikeasti ole kovin sosiaalinen.
  61. Paha tapani on, että joskus tuomitsen tuntematta.
  62. Haluaisin laihtua ja kiinteytyä, mutta en saa otettua itseäni niskasta kiinni tarpeeksi.
  63. Välillä kaduttaa se, että tein blogin ja monesti olen päättänyt, että kopion kaikki tekstit talteen omaan haltuuni ja poistan blogin. Mutta en viitsi tehdä sitä, koska niin moni haluaa tätä lukea.
  64. Provosoidun helposti.
  65. Olen rakastanut paria poikaystävääni aivan kunnolla.
  66. En pidä valittavista ihmisistä. (vaikka itsekkin valitan aika paljon :D outoa?)
  67. Pidän mökkeilystä ja saunomisesta!
  68. Olen nykyään todella lapsirakas ihminen, tottakai?
  69. Olen omistushaluinen ihminen.
  70. Tykkään kokeilla uusia asioita.
  71. Tykkään todella paljon tulisesta ja ulkomaalaisesta ruuasta!
  72. Olen joskus liiankin vahingoniloinen ihminen.
  73. En luota melkein kehenkään, voin esittää että uskon jonkun jutun, vaikka oikeasti en uskoisi.
  74. En 'usko' tutkimuksiin, vaan siihen mitä itse näen/ koen.
  75. Olen itsenäinen ihminen ja harvoissa asioissa haluan ottaa apua vastaan. Tai ainakin ennen oli näin.. Nykyään otan herkemmin apua vastaan.
  76. Kun olin Vaasan nuorisokodissa Kustaalassa ja olimme ystäväni kanssa karkuteillä viikkojakin, niin pystyimme juomaan joka päivä kännit helposti. Enään en pystyisi siihen, enkä aijo kokeillakkaan.
  77. Aijon ottaa vielä enemmän tatuointeja.
  78. Haluaisin koiran, mutta vasta vuosien päästä kun Amandakin on isompi. Rotua en osaa sanoa, kun haluaisin niin monta eri rotua. XD
  79. Kun suutun oikein kovaa, niin mulla auttaa se, että saan olla rauhassa ja huutaa ja itkeä. :D
  80. Olen ollut paljon pienempänä TODELLA UJO!
  81. Jos olen yksin kotona, niin vietän aikani koneella.
  82. Uskon yliluonnollisiin asioihin.
  83. Katson Salkkareita
  84. Olen käyttäny yli vuoden crockseja. (välillä mutta harvoin muitakin kenkiä)
  85. Avaudun todella helposti elämästäni ja todella avoimesti.
  86. Minua ei ole ikinä pistänyt ampiainen tai purrut paarma.
  87. Inhoan kylmyyttä ja tykkään lämpimästä.
  88. En ole muotitietoinen.
  89. Minulla on paljon raskausarpia.
  90. Minulla on vinot sormet! Ja niin on myös äidilläni, veljilläni ja Amandalla.
  91. Olen ajanut autoa, liikenteessä pari kertaa ja Jalasjärvellä nuorisokoti Valokin peltoautolla jäällä.
  92. Haluaisin pinkin leopardi kuvioidun mersun.
  93. Vaikka omistan aika paljon vaatteita ja meikkejä, niin valitan siitä, että minulla ei ole mitään päälle pantavaa tai tarpeeksi hyviä meikkejä.
  94. Joskus pelkään asua Amandan kanssa kaksin.
  95. Minulla on kädessä Aukusti festivaali ranneke ja se on ollu tänä kesänä mun kädessä 3 vuotta. Enkä ole ottanut sitä kertaakaan pois ja se on vieläkin tosi hyvässä kunnossa.
  96. Haluaisin työskennellä eläinten parissa, mutta eläinlääkäriksi en halua.
  97. Flirttailen tosi helposti jätkien kanssa, ihan leikilläni.
  98. Tykkään lauleskella silloin kun olen yksin.
  99. Joskus minua todella inhottaa luonnon roskaaminen ja joskus oikeasti kerään kaverieni jättämät roskat maasta yms.. Mutta toisinaan taas itse roskaan, josta omatunto alkaa kolkuttamaan!
  100. Minulla oli tylsää joten päätin tehdä tämän. :D heh.


<3

Eräs anonyymi pyysi mua laittaa kuvia mun tatuoinneista, joten laitan ne nyt tähän. :)



36 kommenttia:

  1. hei voisiks laittaa siitä sun tatuoinnista kuvan joskus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan nyt tän postauksen perään mun kahesta tatuoinnista kuvaa. Mulla on myös oma tekemä, mikä on ihan paska, joten siitä en nyt laita kuvaa. :D

      Poista
  2. Mul tulee aina ku luen sun blogii simmone olo et voiku asuisin lähempää ja oisin sun kaveri! rakastan lapsia ja tykkään siivoomisesta ni tekis nii paljo mieli auttaa sua aman ja kodin kanssa:) kuulostan varmaan ihan seonneelta! oon sua vuoden vanhempi ja vauvakuume on ollut jo monta vuotta mut yritän nyt saada koulut pois alta( jos ja kun vaan jaksan odottaa) :D sä oisit niiin ansainnut kaiken avun! Oot ihana ja oot maailman paras äiti sun kauniille lapselle! onnea elämään ja tsemppiä arkeen tytön kanssa ja tietty muutenki!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii aws! Et kuulosta yhtää seonneelta, sun kaltasia on kuule monia. xD Facebookkii satelee paljon yksityisviestejä, kuinka moni haluais olla mun kaveri ja tutustuu muhun yms. :D

      Poista
  3. kerroit joskus että oot tilaat luxstylestä niitä akne naamioita, niin onko ne tehonnut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitini piti tilata, mutta ei ole tilannut. Kerron heti miten tehosi, kun saan sen.

      Poista
  4. et oo käyttäny sukkiayli 2 vuoteen :D wot, mitä sä sit käytät?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuljen paljain jaloin. :D

      Poista
    2. koko talvenko olet kulkenu paljain jaloin crocsit jalassa?

      Poista
    3. Juu. :D Ostin ne vaaleanpunaset kengätki, mutta käytin niitä ehkä viikon verran? :D muuten oon kulkenu koko ajan crocseilla. :D

      Poista
  5. Tuossa yhdessä kuvassa sulla on tuo leopardi toppi jossa on vetskari edessä, mistä se on? oon kauan metsästäny tuommosta ja haluan tuollasen! Ihana! <3

    VastaaPoista
  6. Siis laitatko sä kengätki jalkaan ilman sukkia? Eikö se tunnu inhottavalta ja eikö jalat hikoo? Mites kesällä? Mulla ainaki tulee rakkoja jalkaan, enkä vois kuvitellakaan laittavani kenkiä jalkaan ilman sukkia + kengät alkaa haisemaan, jos et ikinä käytä sukkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo laitan. :D + käytän melkein AINA crockseja joten ei hikoo eikä haise. ;)

      Poista
  7. voisitko ottaa tän pinkin taustan pois ku ei saa tekstistä mitää selvää ilman että tulee migreeni -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( rakastan pinkkiä ja vihdoinki oon tähän tyytyväinen. Säädä sun näytön kirkkautta? Tai jotain. :/

      Poista
  8. Tää oli kiva postaus, ja oot edelleen superkaunis!

    Tässähän tuli paljon uutta tietoa :D
    Ahdistaaks sua sukat vai etkö vaan tykkää käyttää niitä? Eiks sun jalat jäädy?

    Miten sun hiukset pysyy kampauksessa ja sillee ettei ala harottaa jos et käytä lakkaa?
    Varmaan hyvä kyllä, hiukset pysyy hyvänä jos ei käytä.

    Onks sulla jo ideoita valmiina seuraaviin tatuointeihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään aivan ahdistaa sukat. Tulee tuskan hiki niistä. :/ :D mut mun tätikää ei oo käyttäny vuosiin sukkia. Ja jos joidenki kenkien kans käyttää, nii käyttää niitä tosi ohuita sukkia.

      Mä en yleensä ees laita hiuksiä mitenkään :D

      Juu ja seuraavaks otan tribaalin alaselkään.

      Poista
  9. Hirveästi ärysttäviä yhdyssanavirheitä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ärysttäviä :D khihihi. Joo sori, en osaa niitä kovin hyvin. :D

      Poista
  10. Moi Tiuski! Oot monessa postauksessa sanonu et haluaisit kiinteytyä, mutta on vaikea ottaa itseään niskasta kiinni. Ymmärrän! Itsenikin ois tosi vaikeaa sitoutua salillakäymiseen, järjestää lapsen hoito ja aikaa liikuntaan. Ajattelin kysyä, et tykkäätkö jumpata kotona? Ostat vaan kivat jumppavaatteet ja ehkä pienet käsipainot ja alustan, ja otat iltarutiiniksi esim puolen tunnin lihaskuntotreenin.

    Esim täältä: http://www.kotijumpat.fi/etusivu saa ihania jumppaohjeita online, tanssista bodypumpin kautta kuntopilatekseen. Ite treenailen ton avustuksella kotona ja lapset hyörii innoissaan mukana :D Tulee tehtyä lähes päivittäin ainakin yksi tunti, kun aikaa ei mene matkoihin tai valmisteluihin, olkkarista vaan matto sivuun ja netti auki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä! Voisin kokeilla ;D

      Poista
  11. hyi helvetti. Etkö oikeesti käytä sukkia? :o miks? Mut kiva blogi, ootan aina et tulis uutta postausta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käytä. Ne ahdistaa mua. :D Haha.

      Poista
  12. Hei, antaisitko mulle pienen haastattelun sähköpostitse :)?
    Teen pääsykoetehtävää AMK-puolelle teiniäiteydestä, ja tarvitsisin sun ikäluokan äidin vastauksia muutaaman (harmittomaan) kysymykseen. Artikkelissa puhutaan teiniäitien arjesta ja jaksamisesta postitiiviseen sävyyn.

    Jos annat, laittaisitko sähköpostisi tähän? Laittaisin kysymykset mahd. pian tulemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin yrittää antaa. Monet on pyytäny sellasia ja oon antanu aina s-posti osoitteeni, mutta en oo sit ikinä muistanu käydä vastaa niihi :/ mut yritän!

      tiinaterve@hotmail.com

      Poista
    2. Laitoin nyt s-postia :) Yritähän muistaa käydä vastaamassa, vastauksesi olisi tärkeä ja mielenkiintoinen lisä artikkeliini.

      Poista
  13. Haluaisin pinkin leopardi kuvioidun mersun.


    EI VITTU ET OO TOSISSAS XD?

    VastaaPoista
  14. Hei Tiuski, osaatko sanoo millon se dokumentti tulee, mihin sua kuvattiin? Ko muistelisin et tulis tän vuoden puolella. (Saatan toki muistaa väärin) :D

    VastaaPoista
  15. Enpä oo piitkään aikaan seurannut sun blogia, mutta jostain sen taas bongasin ja päätin tulla katsomaan! Miten asut tällä hetkellä ja mitä Amandalle nykyään kuuluu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun edelleen tässä rivitalossa Amandan kanssa kahdestaan. Ja meillä menee hyvin. Amanda kasvaa ja voi hyvin. Osaa jo seistä tuen kanssa ja ilman. Kävelee myös tukea vasten. Jos jaksat lukea aikaisempia postauksia niin saat selkoa meidän elämän tilanteesta. :)

      Poista
  16. Toi kohta 11.. Iha normaalii et silmät vaihtaa värii :----D Riippuu ihan meikistä ja valaistuksesta et miltä ne näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No empä nyt tiedä. Ku silloin ku seurustelin kesällä T. kanssa, niin pyysin sitä joka päivä kattomaan mun silmiä ja se sama väri oli koko päivän mun silmissä. O.o

      Poista
  17. Naurattaa ihan tää että paria kohtaa lukuunottamatta kirjoittaisin aivan samat jutut kuin sinä ! :D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.